Pages

Followers

Wednesday, February 13, 2013

Selamat kembali ke dunia blog !!!

Assalamualaikum

Kenangan tidak mungkin dapat dipadam
tapi dapat disimpan dalam lipatan ingatan sepanjang hidup
jadi aku simpan semua kenangan dalam "Mademoiselle Syafinaz (MS) "
Dan mulakan semuanya dalam blog baru ni :) walaupun tak sama..
aku berkarya bersama MS selama 4thn.. dan itu bukan satu jangka waktu yang singkat.. semuanya berubah dalam masa 4thn.. siapa sangka begitu ceritanya.. siapa sangka aku berada disini setelah lalui semua tu.. Allah itu Maha Mengetahui.. dan itu yang terbaik untuk aku dan terbaik untuk semua orang.. maka aku redha :) pasti bahagia menanti aku di depan.. insyaallah... aaminn..


February

Masih belum terlambat untuk mencipta keajaiban dalam hidup :)
Keajaiban???

ajaib sangat ke hidup iolls ni??? hikhik :p

Dalam mengejar impian
kita pasti lalui pahit manis kehidupan
itulah perasa bagi hidup ini.. kalau tak mesti hidup ni  terasa tawar dan tak mencabar kan :)

Harap tahun 2013 adalah permulaan dari segalanya.. segala yang baik

Aku tinggalkan semua demi sebuah cita-cita
Tanpa menoleh lagi,, aku akan pastikan keajaiban itu berlaku tapi dengan izinNya :)


Bismillahirrahmanirrahim..

 Marilah kita buka chapter baru dalam buku kehidupan kite :)


No comments: